Handels- og abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger
DermaSpace ApS
Rådyrvej 21
8660 Skanderborg
CVR-nr.: 39593777
Mobil: 42480700
Mail: info@dermaspace.dk

Betaling
DermaSpace modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA Electron, MasterCard, MobilPay og ViaBill.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra DermaSpace. Vælger man at benytte sig af vores bonus point system (konto kredit) og ønsker man at tilkøbe mere kredit så vil købet heraf ske øjeblikkelig da kreditten bliver sat ind på din bonus point konto med det samme. 

Alle beløb er i DDK og inkl. moms.

Derma Space bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Du kan kontrollere, om du sender fra en sikker webshop, ved at se efter en hængelås i din browser.
Al kommunikation mellem vores betalingssytem og kortindehaveren foregår, så det kun er NETS, der har adgang til dine data. Hverken os hos DermaSpace eller uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved dit køb. Hos DermaSpace er de personlige kontaktoplysninger 100% fortrolige og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

Levering og afhentning
DermaSpace leverer på 1-4 dage i Danmark - alle dage, hvis ”DAO” vælges som postleveringsmetode. Ordre sendes altid inden 24 timer efter at den er oprettet på vores webshop.
Vi tilbyder levering med Shipmondo.dk herved kan du frit vælge den leveringsform som passer til dine behov og ønsker. Vær obs på, at PostNord og GLS ikke leverer til privatadresser i weekenden (dog til Pakkeshop om lørdagen)
Du modtager en mail med track and trace nummer, når varen er afsendt fra vores lager. Dog sender GLS først et track and trace nummer, når pakken ligger klar til afhentning.
Ønsker du at afhente på vores adresse i Skanderborg, får du besked, når din pakke er klar til afhentning.

Skulle det mod forventning ske, at en bestilt vare ikke er på lager, modtager du straks besked herom.
Ved køb af ordre under 499 dkk, tillægges et gebyr på 29 ddk til dækning af din valgte fragtleveringsmåde.
Ved køb over 499 ddk, dækkes alle forsendelsesomkostninger af os, såfremt varen sendes med DAO uden omdeling (der leveres til nærmeste udleveringssted). Hvis du ønsker en anden fragtleveringsmåde, tillægges et gebyr på 29 ddk til dækning af forsendelsesomkostningerne.

Alle pakker sendes som en forsikret pakke.
 

Abonnements betingelser for vores sheet-maske box:
Abonnementsaftalen udfærdiges mellem dig og DermaSpace. 

Du skal være fyldt 18 år for at kunne tegne et abonnement hos DermaSpace. Vi leverer kun abonnementer til adresser i Danmark. Ved oprettelse af abonnement hos DermaSpace vil du modtage en bekræftelsesmail.
Du kan læse mere om vores abonnementsbetingelser her.

Bindingsperiode
Der er ingen bindingsperiode når du tegner et abonnement hos DermaSpace.

Opsigelse
Opsig til udgangen af hver måned - d.v.s inden den 1. i en måned, hvis du ikke ønsker din næste pakke tilsendt.

Ved opsætning af abonnement giver du automatisk DermaSpace lov til løbende at trække betaling for dit medlemskab indtil du opsiger din abonnementsaftale.

Log ind på din konto og vælg abonnementer. Her kan du opsige dit abonnement.

Bemærk, at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode blot at returnere/nægte at modtage din abonnementspakke, eller at lade være at betale. Du vil derfor hæfte for din abonnementspakke samt returfragt.

Særlige vilkår

Prisjustering:
Vi forbeholder os ret til årligt at regulere prisen for abonnementet i henhold til forbrugerprisindekset, uden forudgående varsling.

Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos DermaSpace.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen. 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til info@dermaspace.dk.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du mister din fortrydelsesret, hvis forseglingen/emballagen er brudt.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt i en ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes tilbage, sammen med en kopi af din faktura, til:

DermaSpace
Rådyrvej 21
8660 Skanderborg
Danmark

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du vælger selv, hvilket fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare. Vi anbefaler dog, at du sender din returpakke som en forsikret pakke, så du har mulighed for at benytte ”track and trace”, hvis der skulle opstå forsinkelse eller udeblivelse af pakken. Du bærer nemlig selv ansvaret for pakkens indhold og værdi, indtil vi har modtaget pakken.

Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.

Varen skal returneres i original emballage og uden tegn på at have været åben eller brud på evt. plombering. Og sørg for at den er forsvarligt pakket ind inden forsendelse.

Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender.

Vi modtager heller ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Returpakker kan også afleveres på vores adresse:
Derma Space
Rådyrvej 21
8660 Skanderborg

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Dette gælder dog ikke plomberet varer, der af sundhedsmæssige - eller hygiejnemæssige årsager er sikret mod åbning.

For at modtage hele købsbeløbet retur i disse tilfælde må varen ikke åbnes eller plomberingen brydes.

Ingen fotrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på info@dermaspace.dk.

Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Reklamationsret ved levering af varer

Ved levering af varer ydes der naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Derma Space i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, men hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig..

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger skulle reklamationen være berettiget.

Varen sendes til:

DermaSpace
Rådyrvej 21
8660 Skanderborg

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Klagemuligheder – oversigt og links
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os. Vi kan både kontaktes via telefon, mail og almindelig post.
Du kan finde vores kontaktoplysninger under ”kontakt” på forsiden af vores webshop.

Du kan også klage over et produkt, købt på vores webshop, til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Link: www.naevneneshus.dk

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Persondatapolitik
Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os, og vi vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet på www.dermaspace.dk.

Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle relevante lovbestemmelser.

Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet.

Oplysninger vi indsamler
Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde dig vores services.

 Vi kan indhente oplysninger som f.eks.:

-        Navn
-        E-mailadresse
-        Postadresse
-        Leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse)
-        Telefonnummer

 Www.dermaspace.dk indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende:

-        Besøger vores hjemmeside
-        Gennemfører et køb af vores produkter både på www.dermaspace.dk
-        Opretter en kundekonto
-        Tilmelder dig vores nyhedsbrev
-        Anmelder vores hjemmeside
-        Sender os spørgsmål, reklamationer eller feedback
-        Konkurrencer, events og lign.

 

Den dataansvarlige

Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.dermaspace.dk er:
DermaSpace, Rådyrvej 21, 8660 Skanderborg – CVR: 39593777
Kontaktperson: Mette Vernegaard, 42480700, Mail: info@dermaspace.dk
 

Behandlingsgrundlag og formål

Dine almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere det produkt, som du har købt hos os. Din e-mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig en ordrebekræftelse, faktura samt en leveringsbekræftelse.

Når du betaler for din vare indsamler vi dit navn og IP-adresse. De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale. Bemærk venligst, at dette ikke skal forveksles med at du aktivt kan vælge at din browser gemmer dine betalingsoplysninger.

Hvis du under registreringsprocessen eller på vores hjemmeside har givet os dit samtykke hertil, bruger vi din e-mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid til- og afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder også et link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket.

Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter af os på vores webshop.

Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet når dataen ikke længere ses som værende brugbar. Dette kan f.eks. være når tidsfristen for at reklamere på en vare er overskredet eller efter 5 år, når vi ikke længere er forpligtet til at opbevare oplysningerne i henhold til Bogføringsloven.

Andre modtagere af personoplysninger

Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredjelande.

Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma, pt. Shipmondo (PostNord, GLS og DAO) med henblik på levering af dine indkøb.

Hvis du vælger at anmelde vores webshop, vil dit navn og din e-mailadresse blive overført til anmeldelsessiden.

Vi har vores webshop og betalingssystem gennem Vestjysk Marketing, som fungerer som vores databehandler. Alle persondata som du oplyser på vores webshop vil blive fortroligt og sikkert opbevaret i Vestjysk Marketings datacenter. 

Vi har indgået skriftlige databehandleraftale med vores databehandler, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Dine rettigheder

Som den registrerede har du en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre opfyldelse af. Du har ret til at anmode os om følgende:

* At få adgang til og få rettet/ændret dine persondata
* At få slettet persondata

Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed i Danmark - Datatilsynet.

Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til vores e-mailadresse info@dermaspace.dk

Standardfortrydelsesformular

Hvis du ønsker at gøre din fortrydelsesret gældende, skal denne fortrydelsesformular udfyldes og sendes til os pr. mail - info@dermaspace.dk

 Handelsbetingelserne er senest opdateret juni 2020