Reklamationsret

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på info@dermaspace.dk.

Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Reklamationsret ved levering af varer

Ved levering af varer ydes der naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Derma Space i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, men hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig..

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger skulle reklamationen være berettiget.

Varen sendes til:

DermaSpace
Godthåbsvej 23-25
8660 Skanderborg

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.